Banner
News & Press
03.10.16
    Η Steficon, που εκτός από τον χώρο του digital marketing, δραστηριοποιείται και στον τομέα της παραγωγής ταινιών, απέσπασε για την ταινία "Αίνιγμα" το Βραβείο "Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων" στο 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Μικρού Μήκους Δράμας και την "Εύφημο Μνεία Εικαστικής και Τεχνικής Επίτευξης" στο 39ο Φεστιβάλ Ελληνικών Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.Πρόκειται για μια δεκάλεπτη εικαστική στερεοσκοπική ταινία εμψύχωσης (animation) των Άρη Φατούρου και Αντώνη Ντούσια, εμπνευσμένη από τη ζωγραφική του Έλληνα υπερρεαλιστή Θεόδωρου Πανταλέων (www.theodorospantaleon.gr), ενώ ταυτόχρονα αποτελεί το πρώτο στερεοσκοπικό ελληνικό animation που διαγωνίστηκε στο διεθνές τμήμα του Φεστιβάλ Δράμας, καθώς και την πρώτη ταινία που προβλήθηκε 3D. Η ταινία αποκαλύπτει με έναν μοναδικό τρόπο μια δυνατή, πραγματική ιστορία για την υποταγή των γυναικών και ανιχνεύει τα όρια σινεμά και ζωγραφικής με ένα αξιοσημείωτο επίπεδο συναισθηματικού βάθους, αποδεικνύοντας πως ένας κατεξοχήν εικαστικός κινηματογράφος μπορεί να είναι ελκυστικός και συναρπαστικός. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την Steficon με την ενίσχυση του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου και της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης και με την ευγενική υποστήριξη του Ιδρύματος Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου, ενώ χορηγός ήταν το Πλαίσιο.   Trailer : https://www.youtube.com/watch?v=pqNNa5qSojc    
26.07.16
Steficon και Diageo Hellas ανανεώνουν τη συνεργασία τους μέσα από την παράταση της δημοφιλούς ενέργειας "Grab&Go Spirits", του online διαγωνισμού που ξεκίνησε τον Μάιο, με στόχο την προώθηση των Ready to Drink (RTD) προϊόντων της Diageo, Gordon's Space, Smirnoff Ice και Parrot Bay. Η Steficon ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του διαγωνισμού μέσω της δημιουργίας του website www.grabandgospirits.gr, καθώς και της επικοινωνίας του μέσω display advertising. Οι καταναλωτές καλούνται να επισκεφθούν το website και να υποβάλλουν κάθε εβδομάδα τον μοναδικό κωδικό που μπορούν να βρουν σε μία από τις πολυσυσκευασίες των παραπάνω προϊόντων, προκειμένου να συμμετέχουν στην κλήρωση για δωροεπιταγές από τα Public, αλλά και στην τελική κλήρωση με δώρο τριήμερα ταξίδια στα ελληνικά νησιά. Η ενέργεια "Grab&Go Spirits" αποτελεί ένα από τα τρία project που υλοποίησε η Steficon για την Diageo Hellas, στα πλαίσια της επιτυχημένης πορείας συνεργασίας των δύο εταιρειών.    
19.07.16
Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου e-shop με τη συλλογή ρούχων που φέρει το όνομά της, εμπιστεύτηκε στη Steficon η Δέσποινα Βανδή, σηματοδοτώντας την ενάρξη της συνεργασίας της με την εταιρεία. Το νέο e-shop shop.despinavandi.gr αναπτύχθηκε μέσω της πλατφόρμας Magento 2.0, της τελευταίας έκδοσης του πιο δημοφιλούς και ταχύτατα αναπτυσσόμενου σύστηματος δημιουργίας e-shop σήμερα.Επιπλέον, ο σχεδιασμός του e-shop βασίστηκε σε μινιμαλιστική αισθητική με στόχο την ανάδειξη της κομψότητας των ρούχων της Δέσποινας Βανδή, ενώ χάρη στο responsive design, το shopping μετατρέπεται σε μια ξεκούραστη και απολαυστική αγοραστική εμπειρία. Σχετικά με τη δημιουργία του shop.despinavandi.gr, η Head of Client Services της Steficon, Kάτια Βλαντίκα δήλωσε: "Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που η Δέσποινα επέλεξε τη Steficon για τη δημιουργία του προσωπικού της e-shop. Στόχος μας είναι να συμβάλλουμε στη συνολική επιτυχία του εγχειρήματός της, δικαιώνοντας την εμπιστοσύνη της στην τεχνογνωσία της εταιρείας μας".  
30.05.16
Η Steficon, διαθέτοντας μακρά εμπειρία και εξειδίκευση στον τομέα του digital marketing και των εφαρμογών διαδικτύου όπως websites και mobile applications, ανέλαβε για λογαριασμό της Diageo Hellas τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του www.athensfinedrinking.gr, του website για την διοργάνωση του "Athens Fine Drinking by World Class". Πρόκειται για την πρώτη γιορτή για την κουλτούρα του fine drinking και την τέχνη του καλού ποτού, που συνδιοργανώνουν ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων και το World Class, η κορυφαία πλατφόρμα της τέχνης του mixology παγκοσμίως, 1-4 Ιουνίου στο Παλαιό Χρηματιστήριο Αθηνών.Ο σχεδιασμός του website είχε ως στόχο την ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη διοργάνωση του "Athens Fine Drinking by World Class", καθώς και την ανάδειξη του fine drinking μέσα από τα Reserve brands της Diageo, τα premium spirits που για να δημιουργηθούν, απαιτείται βαθιά γνώση και κορυφαίες πρώτες ύλες, ενώ η αισθητική προσέγγιση βασίστηκε στο look and feel του World Class logo.Επιπλέον, το website www.athensfinedrinking.gr είναι σχεδιασμένο σε responsive templates έτσι, ώστε να προσαρμόζεται σε οθόνες διαφορετικού μεγέθους, διαστάσεων και προσανατολισμού, διευκολύνοντας την εμπειρία του χρήστη σε συσκευές mobile και καθιστώντας πιο εύκολη την αναζήτηση της πληροφορίας.Η δημιουργία του athensfinedrinking.gr αποτελεί το τρίτο, κατά σειρά, project που υλοποιεί η Steficon για την Diageo Hellas, επισφραγίζοντας την επιτυχημένη πορεία συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών.
21.12.15
Η Steficon συμμετείχε και φέτος ως Μεγάλος Xορηγός στο IMC 2015, το μοναδικό συνέδριο στην ελληνική αγορά που καλύπτει συνολικά τις τάσεις και την αγορά του digital,μέσα από παρουσιάσεις διεθνούς εμβέλειας ομιλητών και case studies από τις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ, με κεντρικό θέμα τον «fluid consumer», τον «ρευστό» καταναλωτή που κινείται σαν τον υδράργυρο μεταξύ του laptop, του smartphone και της smart TV, παρακολουθεί video με ολοένα και μεγαλύτερο ρυθμό, και καταναλώνει νέα, πληροφορίες και ψυχαγωγία με πρωτόγνωρη ταχύτητα. Ανάμεσα στους ομιλητές ήταν και ο Μιχάλης Σαραντινός, Διευθύνων Σύμβουλος της Steficon, ο οποίος ανέλυσε το θέμα «Video: A "fluid" medium for a multiscreen consumer».   Το IMC διοργανώνεται κάθε χρόνο από το IAB Hellas, τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing.