Banner
Blog
27.10.10
Σήμερα ξεκινάει η διάθεση του Office for Mac 2011. Τα εικονίδια του Office αποτελουν αναπόσπαστο εικαστικό στοιχείο της χρήσης Mac καθώς η σουίτα είναι εγκατεστημένη σε περισσότερα από το 75% των υπολογιστών της Apple. Η Microsoft επέλεξε μία εκ των κορυφαίων εταιρειών βιομηχανικού σχεδιασμού για τον σχεδιασμό των εικονιδίων για την σουίτα εφαρμογών Office 2011 for Mac και όχι κάποιο graphic design agency. Ποιοι ήταν οι λόγοι που την οδήγησαν σε αυτή την ασυνήθιστη επιλογή και κυρίως πως η Frog Design κατέληξε στα συγκεκριμένα εικονίδια.Η ιστορία πίσω από τα εικονίδια του Office 2011 for Mac στο fastcodedesign.com
26.10.10
Στα πλαίσια της συνεχόμενης αναζήτησης για νέους και αποδοτικούς τρόπους να προσεγγίσει το κοινό της η Pepsi σε συνεργασία με την Brand Affinity Technologies δημιούργησε ένα νέο εργαλείο το οποίο μετατρέπει τις φωτογραφίες σε sites περιεχομένου σε εφαρμογές με επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το θέμα της φωτογραφίας. Έχοντας στην διάθεση της μια βάση δεδομένων με περισσότερους από 40.000 αθλητές και celebrities η εφαρμογή όταν ο επισκέπτης του site περνάει τον κέρσορα πάνω της, εμφανίζει links για videos, επιπλέον φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες. Η εφαρμογή έχει ήδη τοποθετηθεί σε sites που συνολικά συγκεντρώνουν πάνω από 50 εκατομμύρια χρήστες.Ο Bonin Bough (director of digital and social media της PepsiCo) δήλωσε ότι η εν λόγο εφαρμογή αναπτύχθηκε στα πλαίσια μιας προσπάθειας που έχει ξεκινήσει η εταιρεία για να ερευνήσει νέους τρόπους προσέγγισης του κοινού της και πιο συγκεκριμένα με μεθόδους οι οποίες «γεφυρώνουν τα πληρωμένα και κερδισμένα μέσα, σε ένα πλαίσιο συντακτικού περιεχομένου»Πηγή: Adweek
26.10.10
Έχοντας πλέον εκτιναχθεί στην στρατόσφαιρα των social media platforms το Facebook συνεχίζει να αναπτύσσει εργαλεία για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Τα Like buttons οι μεγάλες φωτογραφίες, τα νέα Groups, οι Facebook Answers και τα Facebook places αν χρησιμοποιηθούν με έξυπνο τρόπο στα πλαίσια μιας ξεκάθαρης στρατηγικής, μπορούν να αποτελέσουν ισχυρά εργαλεία στην φαρέτρα των marketersΠηγή: Mashable
18.10.10
When someone comes to your site for the first time, they're likely to hit 'about' or 'bio'. Why? Because they want a human, a story and reassurance.Here are some helpful guidelines (okay, they're actually imperatives): Don't use meaningless jargon: ... is a recognized provider of result-based online and mobile advertising solutions. Dedicated to complete value chain optimization and maximization of ROI for its clients, ... is committed to the ongoing mastery of the latest online platforms - and to providing continuously enhanced aggregation and optimization options. Don't use a stock photo of someone who isn't you (if there is a stock photo of you, congratulations). The more photos of you and your team, the better. Make it easy to contact you. Don't give a contact address or number that doesn't work. Be human. Write like you talk and put your name on it. Tell a story, a true one, one that resonates. Use third party comments and testimonials to establish credibility. Use a lot of them. Make sure they're both interesting and true. Source: Seth Godin's blog{jcomments on}
Blog
27.10.10
Σήμερα ξεκινάει η διάθεση του Office for Mac 2011. Τα εικονίδια του Office αποτελουν αναπόσπαστο εικαστικό στοιχείο της χρήσης Mac καθώς η σουίτα είναι εγκατεστημένη σε περισσότερα από το 75% των υπολογιστών της Apple. Η Microsoft επέλεξε μία εκ των κορυφαίων εταιρειών βιομηχανικού σχεδιασμού για τον σχεδιασμό των εικονιδίων για την σουίτα εφαρμογών Office 2011 for Mac και όχι κάποιο graphic design agency. Ποιοι ήταν οι λόγοι που την οδήγησαν σε αυτή την ασυνήθιστη επιλογή και κυρίως πως η Frog Design κατέληξε στα συγκεκριμένα εικονίδια.Η ιστορία πίσω από τα εικονίδια του Office 2011 for Mac στο fastcodedesign.com
26.10.10
Στα πλαίσια της συνεχόμενης αναζήτησης για νέους και αποδοτικούς τρόπους να προσεγγίσει το κοινό της η Pepsi σε συνεργασία με την Brand Affinity Technologies δημιούργησε ένα νέο εργαλείο το οποίο μετατρέπει τις φωτογραφίες σε sites περιεχομένου σε εφαρμογές με επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το θέμα της φωτογραφίας. Έχοντας στην διάθεση της μια βάση δεδομένων με περισσότερους από 40.000 αθλητές και celebrities η εφαρμογή όταν ο επισκέπτης του site περνάει τον κέρσορα πάνω της, εμφανίζει links για videos, επιπλέον φωτογραφίες και άλλες πληροφορίες. Η εφαρμογή έχει ήδη τοποθετηθεί σε sites που συνολικά συγκεντρώνουν πάνω από 50 εκατομμύρια χρήστες.Ο Bonin Bough (director of digital and social media της PepsiCo) δήλωσε ότι η εν λόγο εφαρμογή αναπτύχθηκε στα πλαίσια μιας προσπάθειας που έχει ξεκινήσει η εταιρεία για να ερευνήσει νέους τρόπους προσέγγισης του κοινού της και πιο συγκεκριμένα με μεθόδους οι οποίες «γεφυρώνουν τα πληρωμένα και κερδισμένα μέσα, σε ένα πλαίσιο συντακτικού περιεχομένου»Πηγή: Adweek
26.10.10
Έχοντας πλέον εκτιναχθεί στην στρατόσφαιρα των social media platforms το Facebook συνεχίζει να αναπτύσσει εργαλεία για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Τα Like buttons οι μεγάλες φωτογραφίες, τα νέα Groups, οι Facebook Answers και τα Facebook places αν χρησιμοποιηθούν με έξυπνο τρόπο στα πλαίσια μιας ξεκάθαρης στρατηγικής, μπορούν να αποτελέσουν ισχυρά εργαλεία στην φαρέτρα των marketersΠηγή: Mashable
18.10.10
When someone comes to your site for the first time, they're likely to hit 'about' or 'bio'. Why? Because they want a human, a story and reassurance.Here are some helpful guidelines (okay, they're actually imperatives): Don't use meaningless jargon: ... is a recognized provider of result-based online and mobile advertising solutions. Dedicated to complete value chain optimization and maximization of ROI for its clients, ... is committed to the ongoing mastery of the latest online platforms - and to providing continuously enhanced aggregation and optimization options. Don't use a stock photo of someone who isn't you (if there is a stock photo of you, congratulations). The more photos of you and your team, the better. Make it easy to contact you. Don't give a contact address or number that doesn't work. Be human. Write like you talk and put your name on it. Tell a story, a true one, one that resonates. Use third party comments and testimonials to establish credibility. Use a lot of them. Make sure they're both interesting and true. Source: Seth Godin's blog{jcomments on}